Pages

TERAPI ALAMI MUJAROB

TERAPI ALAMI MUJAROB
Bekam, Rukyah

UNTUK MAKLUMAN

Insya'allah, produk yang dijual di kedai kami, semuanya telah dirukyah semoga ditambah keberkatannya.

Saturday, July 11, 2009

RAWATAN KANSER CARA BREUSS

Penawar Kanser cara Breuss

Apabila berlaku Kanser dalam badan, ia membiak dan pemakanannya ialah protein. Oleh itu jika seseorang pesakit kanser berpuasa selama 42 hari, pada masa itu hanya minum juz dan herba untuk menyah toksid, membersih dan menghapuskan bahan toksid, maka sel kanser akan mati kelaparan, diserap dan dinyahkan daripada badan. Pemikiran radikal melawan pemikiran perubatan terkini, tetapi terapi ini diterima seluruh dunia dan dikenali sebagai “Breuss Total Canser Treatment”

Buah-buahan dan sayuran mentah sudah lama disyorkan dalam perubatan alami sebagai sebahgian sistem rawatan bagi berbagai penyakit dan masalah kronik. Juz mentah mengandungi antioksiden dan enzim hidup, yang mana sains telah mengesahkan ia penting sebagai bahagian diet seseorang jika inginkan sihat dan dapat mengawas toksid yang ada di persekitaran hari ini.

Rudolf Breuss adalah seorang pakar rawatan alamiah dari Austria, berpendidikan dan mempunyai ilmu dan kefahaman, dan cinta untuk, umat manusia. Dilahirkan pada 1899, dia mengalihkan perhatiannya mencari rawatan alternatif untuk kanser dan juga penyakit lain, kepada perubatan farmeseutikal yang predominan.

No comments:

Post a Comment