Pages

TERAPI ALAMI MUJAROB

TERAPI ALAMI MUJAROB
Bekam, Rukyah

UNTUK MAKLUMAN

Insya'allah, produk yang dijual di kedai kami, semuanya telah dirukyah semoga ditambah keberkatannya.

Sunday, March 22, 2009

KEHIDUPAN MAKIN STRESS?


Dunia hari ini tidak sama dengan dunia 50 - 60 tahun dahulu. Konsep kehidupan dahulu untuk sara hidup, perbelanjaan harian tidak besar. Makan minum boleh di dapati sekitar kediaman. Pakaian tak perlu berjenama. Tak perlu berlumba - lumba mengejar kemewahan. Segala - galanya tenang, fikiran pun tenang, stress pun jarang - jarang.
Hari ini segala - galanya berubah. Kehidupan makin kompleks. Keperluan makin bertambah. Banyak kehendak dah jadi keperluan. Kos sara hidup makin meningkat. Masyarakat lebih mementingkan diri sendiri sahaja, tak kira siapa, pekerja kerajaan atau swasta, pelajar atau pekerja, mat rempit atau mat sivik, penjenayah atau ustaz (perlu penguraian). Manusia berlumba untuk menampung asas kehidupan, tapi ramai juga yang berlumba untuk materialistik. Ramai yang semakin stress.
Berbagai penyakit yang tiada di masa dahulu, ada di zaman sekarang. Kehidupan menggunakan fizikal semakin berkurangan, ditambah lagi dengan sikap malas bersenam. Penyakit pun lebih mudah menimpa. Makanan pun dah berubah, dari cara masakan simple yang berkhasiat kepada cara masakan yang lebih kompleks tapi kurang khasiat.
Di atas faktur dan sebab di atas, maka wujudlah PUSAT TERAPI ALAMI MUJAROB, menyediakan kaedah berehat sambil berterapi.
Anda boleh melakukan terapi lintah, bersauna, terapi garam untuk kesihatan dan merawat penyakit, sambil menenangkan fikiran.
Anda boleh membaca buku - buku ringan, menonton cerita - cerita atau mendengar zikir - zikir yang dapat menenangkan fikiran.
Anda juga boleh berehat, menenangkan diri dari kesibukan bekerja di PUSAT TERAPI ALAMI MUJAROB. Kami menyediakan kemudahan untuk tuan puan dengan harga yang murah dan berpatutan.
HUBUNGI 017 - 9342576 @ DATANG TERUS KE A 6616, TINGKAT 1, JALAN BESERAH, KUANTAN (BERHAMPIRAN MAYBANK BESERAH).

No comments:

Post a Comment