Pages

TERAPI ALAMI MUJAROB

TERAPI ALAMI MUJAROB
Bekam, Rukyah

UNTUK MAKLUMAN

Insya'allah, produk yang dijual di kedai kami, semuanya telah dirukyah semoga ditambah keberkatannya.

Thursday, March 26, 2009

PENGALAMAN FATIN GUNA MINYAK LINTAH MUJAROB

nama = Fatin
email = mixiqrisgurl79@yahoo.com

Saya terjatuh dan mengalami kecederaan di bahagian lutut. Doktor
mengesahkan ligimen lutut saya cedera. Seorg rakan mula memperkenalkan kepada saya
minyak lintah mujarob ini.Pada awalnya saya meragui minyak ini tetapi setelah saya
mengunakan selama 2 minggu saya nampak perubahan di lutut saya. Bengkak di kaki saya
beransur surut dan sekarang saya boleh berjalan dengan baik tanpa menggunakan tongkat.

Kekacang: Segala - galanya datang dari Allah, Dia yang menguji kita dengan kesakitan dan dia juga menjadikan penawar untuk semua. Usaha dan doa akan menyembuhkan kita.

No comments:

Post a Comment