Pages

TERAPI ALAMI MUJAROB

TERAPI ALAMI MUJAROB
Bekam, Rukyah

UNTUK MAKLUMAN

Insya'allah, produk yang dijual di kedai kami, semuanya telah dirukyah semoga ditambah keberkatannya.

Saturday, March 28, 2009

PENGALAMAN NORDIN (STOKIS BENTONG) 0199853601

Pengalaman 1: Saya telah menggunakan Minyak Lintah MUJAROB untuk membantu bapa mertua yang hampir diserang 'stroke'. Bapa mertua saya telah kebas separuh badan dan tidak mampu bergerak lagi. Semasa saya sampai, saya telah melumurkan Minyak Lintah MUJAROB ke seluruh badan terutamanya di kawasan yang kebas disamping membuat urutan ringan. Setelah 45 minit, bapa saya mampu menggerakkan kembali tubuh yang kebas tadi dan mampu bangun kembali.

Pengalaman 2: Nenek saya yang mengalami masalah sakit pinggang, dan tidak kuat berjalan. Setelah menggunakannya hampir 2 bulan, beliau telah mampu bangun dan berupaya berjalan.

Nasihat saya, SIMPANLAH MINYAK MUJAROB DI RUMAH UNTUK KEGUNAAN KECEMASAN BAGI SEISI KELUARGA.

Keterangan Lanjut boleh hubungi saya di talian 0199853601, Nordin

Minyak MUJAROB; Sesungguhnya penyembuh hanya dari Allah, sebagai manusia kita berusaha kerana kita tidak tahu di mana letaknya penawar. Di dalam mencari penawar kepada penyakit kita tidak dapat lari dari mengkaji sebab penawar tersebut. Minyak Lintah MUJAROB dirumus khusus untuk membantu masalah pengaliran darah dan membetulkan semula urat darah yang tersilap. Insya'allah. Kita berusaha, selebihnya kita serahkan kepada Yang Maha Penyembuh.

No comments:

Post a Comment